Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 08:44:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09859 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Aidu küla, Paadi// Siilaka// 
Sõudekanali (Aidu veespordikeskuse rand) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Esitame EhS § 42 lg 7 p 2 alusel supluskoha 
ehitusloa eelnõu arvamuse andmiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27083114>  (menetlus nr: 
444472), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister